woensdag 17 juli 2013

Summer Breeze Collection 2013

En genieten jullie ook zo van het heerlijke weertje, ik wel hoor gisteren nog heerlijk een dagje naar Noordwijk geweest, daarom heb ik een heel toepasselijk kaartje voor jullie, weer uit de kit, ik weet niet van jullie maar ik ben zo benieuwd naar de hele serie, de kit is al zo leuk.


Hoe het schatje heet weet ik niet maar het zou zo maar Tilda in Noordwijk kunnen zijn, ik heb haar gemaskerd met Sand Castle uit de Summer and Sea Collection 2008. Het DP is weer van Magnolia en ik heb de volgende stansen gebruikt: Go Kreate voor de kaart, Floral Oval achter Tilda, de Vlinder rand is van Noor en ook de Vlinder, en de volgende DooHickey's; So Wrapped Lovely, Twisted Swirl, Sprawling Ferns, en de Tilda Tag. de bloemetjes zijn van W.O.C. en de rolroosjes van Die-Namics, de schelpjes zijn uit Noordwijk en de kleintje heb ik ergens gekocht maar ik weet niet meer waar. Het inkleuren heb ik met de H2O en Distress Inkt gedaan, het parellint is van de Xenos en hier en daar zit wat Frantage en Stickels.

Iedereen die mijn blog bezocht heeft, en een reactie achter heeft gelaten, heel erg bedankt ik vind het altijd super leuk om ze te lezen.

Ik wens iedereen nog hele fijne zonnige dagen, voor wie op vakantie gaat hele fijne zonnige vakantie,
veel liefs Janny




22 opmerkingen:

  1. I like your last two cards with Tilda's summer-breeze ! Wonderful coloring and so many lovely details gives a fabulous summer-feeling
    Hugs Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Janny wat is dit een plaatje.
    Het is een prachtige stempel, alleen zo jammer dat ze eigenlijk wat te laat uitkomen vind ik.
    Tegen de tijd dat ze hier in de winkel liggen gaan we haast alweer over naar de herfst en winter kaarten.
    Maar er komt volgend jaar weer een zomer (hopelijk hihihi), dus ik ga er in ieder geval wat aanschaffen.

    Liefs, Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Janny,

    Wat is het weer een schitterende kaart mooie kleurtjes heb je gebruikt.
    Ik hoop dat ze nu snel uitkomen ik zie ze nu al zo lang op verschillende blogs verschijnen.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Janny

    wow, wat een schitterende kaart is dit en wat heerlijk om zoveel te kunnen ontdekken op je mooie kaart. Zoveel leuke details en met zorg uitgekozen want alles past zo mooi bij elkaar. Schitterend gemaakt!
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi,
    Ziet er weer heel mooi uit. Leuk gedaan. Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart Jannie en de stempels die zijn leuk van deze zomerkit, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterend kaartje
    En prachtig stempeltjes.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is weer mooi Janny!

    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi, zomers kaartje Janny! Die achtergrondstempel is ook erg leuk.
    Geniet van het mooie weer. Liefs Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is het weer een absoluut schatje Janny! Mooi papier, leuke embellies, ...
    Hierdoor verlang ik nog meer naar vakantie!
    Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. This is beautiful, Janny! A work of art!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Janny,

    Weer zo'n mooi zomers kaartje. Nu kan ik helemaal niet meer wachten tot de nieuwe serie uitkomt. Hihhi.

    Veel liefs,
    Elles

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wauw wat mooi weer jannie

    en inderdaad kon zo maar tilda in noorwijk zijn

    prachtig kaartje met heerlijke zomerse detai,s er op

    heel mooi ingekleurd en mooie kaart ook heb nu ook en go kreat mal gekocht zie er prachtige kaarten mee dus wilde ik ook heel graag een mal er van

    de magnolia zijn er nog niet hoplijk duurd dit niet erg lang meer anders is de zomer weer voor bei

    liev e gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is een snoepie Janny.
    Heerlijk zomers kaartje, past perfect bij het weer
    wat we nu hebben!
    Liefs, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw schitterend zeg! Fantastische kaart weer Janny! Echt een topper van de bovenste plank! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een super schattig kaartje.
    Ik vind het plaatje erg schattig.
    En het papier is ook zo mooi.

    Veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Adembenemend mooi gemaakt...super!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het is weer een plaaaaatje.
    Fijne vakantie.
    Lieve groetjes Aya

    BeantwoordenVerwijderen
  19. heel mooi gemaakt hoor

    Vee liefs
    patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gaaf Janny. Super al die bloemetjes. Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Och och och Janny, wat kan ik toch altijd zoooooo genieten als ik je blog bezoek. Zulke mooie kleuren, supers ingekleurd en al die prachtige details..........fantastisch!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.