zaterdag 6 september 2014

North Pole Tilda TFMC # 62 Winter Fun

Hallo allemaal deze week start week de 2 wekelijkse kerstchallenge van Time For Magnolia Challenge, met deze week het thema Winter Fun. Hiervoor heb ik deze schattige Tilda gekozen uit de kerstserie van 2013. Het model van de kaart is gemaakt met een Go Kreate mal, en het DP is van Maja, het inkleuren heb ik met de Distress Inkt gedaan.


En zoals jullie inmiddels van mij gewend zijn heb ik weer veel DooHickey´s gebruikt; Vintage Mistletoe, So Wrapped Lovely, Slender Firs, Snowy Forest, Poinsettia en Santas Sleigh.


Hij is groot maar ik vind hem echt super mooi, achter Tida heb ik een oude sneeuwster van Marianne Design, en de IJstkristallen van Noor gebruikt, nu is de ene mal een langwerpige mal maar als je daar inkepingen in knipt kun je hem mooi rond plakken. Verder heb ik witte Frantage gebruikt om een sneeuw effect te krijgen, en blauwe Frantage op de IJskristallen en de bomen.


Het mutsje en de wanten van Tilda heb ik bewerkt met Stickels. Ik wil jullie hartelijk bedanken voor alle lieve reacties hier en op FB, komende week hoop ik ook weer wat tijd te hebben om een blogrondje te doen, ik wens jullie een heel fijn weekend, en neem even de tijd om op het TFMC blog te kijken naar de schitterende kaarten van mijn collega DT, of doe gezellig met ons mee, de prijs van deze week is van Hobby compeet de Duif.

Liefs Janny





17 opmerkingen:

  1. wow wat heb je dit weer super leuk gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow Janny...wat een schitterende creatie weer. Prachtige kleuren en details....top!
    Liegs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a Gorgeous Christmas Card! it's my favorite time of year I just love all these Christmas Cards and Tilda's always at her best in the Snow. I love the different coloured Frantages and your gorgeous Sleigh! Beautiful Card! Enjoy your Week!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart!
    Ik volg je sinds kort maar echt super mooie kaarten maak je!!

    Liefs rosa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een geweldige kaart, deze winter magnolia is een van mijn favoriete.


    fijne zondag nog ............liefs Debby
    http://debbysscrapcards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterend kerstkaartje
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een super mooie kerstkaart in mooie kleuren en met zoveel mooie details. Heel leuk met de slee erbij. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een plaatje Janny.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een prachtig kaartje Janny, de slee vind ik super!
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Such a beautiful card, I absolutely love those gorgeous festive die-cuts! The frosty colours are gorgeous too.
    Rebecca.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw wat is ie toch weer geweldig mooi meis!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. heel mooi kaartje weer in ijsblauw prachtige details er op verwerkt en mooi tilda er bij

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik val in herhaling Janny!! Wat een bjoetie!!! Er valt weer zoveel moois te zien. Genieten!!
    Fijn weekend. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je kaart is weer helemaal top Janny. De slee is zeker mooi zo ook de andere details. Fijne zondag verder. Veel liefs Elles

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart Janny. Heel leuk met die arreslee.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.