zondag 17 mei 2015

Tilda with Kneesocks #92 Verjaardagskaart

Hallo allemaal, hebben jullie ook zo genoten van het zonnetje vandaag? Gisteren ging challenge 92 van Time For Magnolia Challenge van start, deze keer is de uitdaging maak een verjaardagskaart.


Het model van de kaart is gemaakt met een Go Kreate mal, het DP is van Sudio Light, en het inkleuren heb ik met de Distress en de H2O gedaan. Tilda is gestempeld op een mal van Spellbinders, en deze keer heb ik veel mallen gebruikt van Noor, en Marianne Design, de bloemetjes zijn van W.O.C. en de blaadjes zijn gemaakt met een DooHickey, verder heb ik gaas en glitters op de kaart verwerkt.

Ik wil jullie bedanken voor het bezoeken van mijn blog, en het achterlaten van de lieve reacties, ik heb ze met heel veel plezier gelezen, en natuurlijk vind ik het super als je nu ook een reactie achterlaat wat jullie van de kaart vinden.

En natuurlijk moeten jullie even gaan kijken op het TFMC blog er staan weer zulke prachtige kaarten, nog leuker is het om mee te doen met ons, er is een prachtige prijs te winnen beschikbaar gesteld door Hobbyvision.

Een hele fijne week allemaal, liefs Janny





12 opmerkingen:

  1. Echt zo lief dit stempeltje en je zachte kleurtjes vind ik fantastisch. Het is weer een beeldschoon kaartje Janny !!
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schatje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Janny,

    Wat een schatje is dit eerst wilde ik deze stempel niet nemen maar ben blij dat ik haar toch niet kon weerstaan ha ha!!
    En je hebt er weer een schitterende kaart mee gemaakt leuk met die cadeautjes super lief kaartje in zachte kleurtjes!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schat van een kaartje. Prachtig weer Janny.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super lieve kaart! O, ik krijg zoveel zin om ook weer te gaan kleuren :) Jouw kleurwerk is echt schitterend!!! En zo feestelijk met de ballonnen en cadeautjes, prachtig gedaan allemaal.

    Een goede week toegewenst. Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaartje is weer prachtig. Super mooie kleurtjes ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterend kaartje.
    En prachtige kleuren
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Janny!!
    Liefs
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtig tilda kaartje weer janny met mooie details er op mooi ingekleurd en wat een snoepie weer deze tilda

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauwwww Janny, wat is dit toch weer een juweeltje! Prachtig meis!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. En zoals altijd is het weer een plaaaaaatje!!!
    Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Janny,

    In één woord een beauty van een kaart.Mooi die zilveren glitter die je gebruikt hebt.En heerlijk hè om je zo helemaal uit te mogen leven op een verjaardagskaart met heel veel verschillende soorten mallen,super gaaf om ze allemaal met elkaar te combineren. En tilda heb je weer schitterend mooi ingekleurd!

    liefs en een heel fijn en zonnig pinksterweekend,
    dikke X Ju@nita

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.