donderdag 25 februari 2016

#117 TMFC Happy Birthday

Goedemorgen allemaal, afgelopen weekend was het weer tijd voor Magnolia challenge #117 happy Birthday, wij waren toen een weekendje naar Duinrell en daarna druk druk druk en geen tijd om m'n blogbericht te maken. Maar eindelijk even de tijd om hem te plaatsten, voor de challenge heb ik gekozen voor een card in a box, en heb daar Sweet Tilda with baloon uit de Animal off the Year 2014 als stempel gebruikt.


Het patroontje heb ik gevonden op internet, en het DP wat ik gebruikt heb is van Magnolia. Tilda heb ik ingekleurd met de Distress in combinatie met de H2O.


De bloemetjes heb ik gemaakt met een DooHickey mal, en het hartje is een bestaand bloemetje, en zoals je kunt zien heb ik weer royaal gebruik gemaakt van diverse DooHickey's uit de clubkit en oudere.


Zoals je kunt zien zit hij behoorlijk vol, maar ik kon hem nog heel goed versturen hoor. Ik wil jullie bedanken voor alle lieve reacties op mijn vorige blogpost hier en op FB,  ga even kijken op het blog van TMFC naar de prachtige creaties van mijn team vriendinnen van groep Tilda, ze zijn werkelijk weer schitterend, nog leuker vinden wij het als je met ons meedoet natuurlijk, er is een prachtige prijs te winnen.

Fijne dag allemaal, bij ons komen de kleindochters gezellig logeren, liefs Janny







2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie "card in a box" Janny. Feestelijker kan haast niet. Mooie kleurtjes en stansjes heb je gebruikt en wat een feestje om dit uit een envelop te halen. Top...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi deze card in the box jannie met wweer een mooie magnolia stempel er bij

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.