vrijdag 16 september 2016

Snowy Tilda with Gifts #128 TMF Show us snow



Hallo allemaal eindelijk even de tijd genomen om mijn blogberichtje van Time For Magnolia Challenge te maken, hebben jullie ook zo genoten van het heerlijke weer van de afgelopen week? Nou ik wel hoor lekker een paar dagen op stand gezeten, maar ja dan blijft voor de rest alles liggen.
De kaart die ik heb gemaakt had ik beter afgelopen week kunnen plaatsen om af te koelen,


het DP wat ik gebruikt heb is van Studio Light, en is van de collectie van vorig jaar, het inkleuren heb ik met de ZIG markers gedaan, en het model van de kaart is een Go Kreate mal.
Tilda is gestempeld op een Spellbinder stans, en natuurlijk heb ik ook nu weer heel veel DooHickey's gebruikt losse en uit de kit. De ronde mal heb ik gekocht in s'Hertogenbosch maar ik zou niet weten hoe hij heet, eens even in m'n archief kijken. Voor de rest heb ik sneeuwsterren van M.D. Frantage, gaas, en glitters op de kaart verwerkt, de dennenappels zijn van de Xenos, en de bloemen heb ik zelf gemaakt met een DooHickey's stans.

Iedereen heel erg bedankt voor alle lieve reacties hier en op FB, en natuurlijk een heel fijn weekend

Liefs Janny




1 opmerking:

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.