dinsdag 27 september 2016

Tilda with Little Snowy


Hallo allemaal voor de maand September is er door Dutch Doobadoo een challenge uitgeschreven waarbij je de Kerstboom-mal moet gebruiken, de uitdaging op zich is natuurlijk met Kerst in het vooruitzicht heel erg leuk, en dus ga ik er aan mee doen.


Het DP wat ik gebruikt heb is van Pion, de bloemetjes zijn gemaakt met een mal van CreaLies, en het inkleuren heb ik met de Sennelier l'Aquarelle gedaan. Natuurlijk heb ik ook weer veel DooHickey's gebruikt uit de diverse serie's, Tilda is gestempeld om een mal van Die-Namics, en het rondje op de achtergrond is gestanst met een mal van Holly Jolly. De bomen heb ik bewerkt met witte sneeuwverf en Eiskristal, en verder heb ik touw, belletjes, en glitters op de kaart verwerkt.


Ik bedank  jullie voor het bezoeken van m'n blog en alle lieve reacties hier en op FB, en wens jullie allemaal een hele fijne zonnige week liefs Janny










Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.