dinsdag 25 oktober 2016

Holiday Tilda Wreat - Aspen Holliday's 2016


Hallo allemaal zijn jullie al ver met de Kerstkaarten? Ik heb er al wat liggen maar ben nog lang niet klaar hoor, maar met de lieve nieuwe stempels is het niet moeilijk om er lekker voor te gaan zitten. Deze lieve Tilda is ingekleurd met de la petite Aquarel van Sennelier, het model van de huisjeskaart is gemaakt met een mal van Dutch DooBodoo, en het DP is van Studio Light.



Natuurlijk heb ik weer heel veel DooHickey's op de kaart verwerkt, ze komen uit verschillende serie's. Verder heb ik de Foam Ball Clay van Craft Emotions op de kaart verwerkt, en zoals jullie weten hou ik erg van glitters, dus die heb ik er nog extra overheen gestooid.

Heel erg bedankt voor alle lieve reacties hier en op FB, het is zo leuk om te lezen ik wens jullie een fijne week,

Liefs Janny


1 opmerking:

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.