zondag 18 december 2016

Tilda with Little Rudolf




Hallo  allemaal vandaag heb ik een zogenaamde paperbag-card voor jullie, het is veel werk maar zo verschrikkelijk leuk om te maken. Ik heb deze voor mijn nichtje en tevens mijn vriendin gemaakt voor Kerst.


En zo is hij uitgeklapt.




Het DP wat ik gebruikt heb is van Studio Light en de zakjes en tags zijn allemaal van Kimya, natuurlijk heb ik weer heel veel DooHickey's uit verschillende serie's gebruikt om op te pimpen, en de bloemen heb ik ook met de DooHickey's gemaakt.


Op de tags heb ik stempels uit wat oudere serie's verwerkt, ik hoop dat mijn nichtje er blij mee is, maar eigenlijk weet ik dat wel hoor.

Heel erg bedankt voor alle lieve reactie's ik lees ze altijd met veel plezier, tevens wil ik jullie een hele fijne Kerst wensen

Liefs Janny




2 opmerkingen:

  1. Geweldig leuk gedaan...veel op te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel werk maar hij is geweldig....een waar kunstwerk.
    Je raakt niet uitgekeken.,!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.